4 תשובות
להתפטר ממה
שואל השאלה:
עבודה
עבודה
אנונימית
אה לא יודעת בחיים לא עבדתי
לבוא עם ביטחון
יש סיבה לזה שהתפטרת ואם את לא אוהבת את העבודה אין סיבה שתישארי במקום שלא טוב לך בו.
זכותך להחליט מה שאת רוצה
יש סיבה לזה שהתפטרת ואם את לא אוהבת את העבודה אין סיבה שתישארי במקום שלא טוב לך בו.
זכותך להחליט מה שאת רוצה
באותו הנושא: