התחברות
הרשמה
מחר לכולם יש הדמיית תאוריה בבתי ספר?(כיתות י)
16 במאי 2022, 18:12
תיאוריה
2 תשובות
כן נוראי
A
Anonimus7
אצלנו זה ברביעי הבא
G
Gappy
באותו הנושא:
מישהו פה עשה הדמיית תאוריה בבית הספר?
אמרו לנו שיש הדמיית תאוריה מי שעבר כיתה י יש לימודים ביום של הדמיית תאוריה?
יש לי מחר הדמיה בבית ספר (לקראת תאוריה) זה ממש קשה?
יש לי הדמיה לתיאוריה דרך בית הספר מחר .. אם אני נכשלת בהדמיה, אני לא יכולה לעשות תיאוריה דרך הבית ספר?
אם לא עשיתי את ההדמיה בבית ספר אני יכולה לגשת לתיאוריה מחר????
אם עשיתי הדמיית תיאוריה שבוע שעבר וכתוב לי בציון "מתכונת" בחינוך תעבורתי זה ישפיע על הציון?
גם לכם היה תאוריה כיתה י ולא עברתם תאוריה בבית ספר ?
מאוכזב מעצמי - הייתה לי היום הדמיה לתיאוריה בבית ספר
התיאוריה וההדמיה בבית ספר של כיתות י' הן באותו היום והשעה לכולם?
גם הבית ספר שלכם הוא בפיילוט של תאוריה דרל הבית ספר בכיתה י?
האם אני יכולה לא ללכת לעשות הדמיית תיאוריה בבית הספר?