10 תשובות
אם זה קריטי לך, אז תעירי לה
כן למה לא זה כסף שלך תגידי לה
ברור זה כסף שלך
תגידי לה "וואי חסר לי *בול* 50 שקל למשהו"
תזכירי לה בעדינות
כן.. מה בעדינות זה אחותה מה ישלכם
אנונימית
שואל השאלה:
לא נעים ליי ואני לא יודעת מה לעשותת
לא נעים ליי ואני לא יודעת מה לעשותת
אנונימית
^אין לא נעים. תאמיני לי כולה 50 שקל תגידי לה אני צריכה אותם
אחותך יותר גדולה או יותר קטנה?
אם יותר גדולה אז עוד יותר סיבה לא להתבייש
אם יותר גדולה אז עוד יותר סיבה לא להתבייש
שואל השאלה:
יותר גדולה
ותודהה
יותר גדולה
ותודהה
אנונימית
באותו הנושא: