4 תשובות
מצטרפת לשאלה רק עם סמסונג חחח
אנונימית
שימי בארכיון ותשתיקי
שואל השאלה:
איך שמים בארכיון?^
איך שמים בארכיון?^
אנונימית
ארכיון והשארה בארכיון
^תזיזי בלחיצה ארוכה את הצאט עצמו לכיוון ימין, ואז יהיה כתוב לך כזה 'שלח לארכיון' וזה שולח
ואת יכולה לעשות בהגדרות שאפילו אם שולחים הודעות הצאט נשאר בארכיון
אוו שמה שאני עשיתיי חח בזמנו זה לצאת מהקבוצה ולמחוק אותה ואז לבקש שיצרפו אותי/להצטרף דרך קישור
^תזיזי בלחיצה ארוכה את הצאט עצמו לכיוון ימין, ואז יהיה כתוב לך כזה 'שלח לארכיון' וזה שולח
ואת יכולה לעשות בהגדרות שאפילו אם שולחים הודעות הצאט נשאר בארכיון
אוו שמה שאני עשיתיי חח בזמנו זה לצאת מהקבוצה ולמחוק אותה ואז לבקש שיצרפו אותי/להצטרף דרך קישור
באותו הנושא: