4 תשובות
פחח ממש לא, החרדים בארץ עושים ילדים ברמה פסיכית.
כל הכבוד להם, החילונים צריכים ללמוד מהם. כמה שיותר ילדים יותר טוב
כל הכבוד להם, החילונים צריכים ללמוד מהם. כמה שיותר ילדים יותר טוב
אחי אנחנו בארץ קטנה
צריך ללמוד מהסינים ולשים הגבלה
צריך ללמוד מהסינים ולשים הגבלה
המגבלה שהסינים שמו ליטרלי גורמת לקריסה ועכשיו הם מתחילים לשלם לאנשים לעשות 3 ילדים.
כמה שיותר ילדים עובדתית מביא לצמיחה כלכלית והתקדמות מדינית, יותר מ70% מהמדינה בכלל לא מאוכלס ורוב הבניינים במדינה גם נורא נמיכים, יש ים מקום גם לעוד 100 מיליון איש אם צריך.
כמה שיותר ילדים עובדתית מביא לצמיחה כלכלית והתקדמות מדינית, יותר מ70% מהמדינה בכלל לא מאוכלס ורוב הבניינים במדינה גם נורא נמיכים, יש ים מקום גם לעוד 100 מיליון איש אם צריך.
שואל השאלה:
^ ליישב את הנגב
^ ליישב את הנגב
אנונימי
באותו הנושא: