8 תשובות
שואל השאלה:
אז שתלך לזדיין רק דבר להגיד לכל הבנות שעושות את זה אל תעשו דברים כאלה לבנים ידידים שלכם תבואו דברו על זה בפנים תגידו משהו לא להתחיל בככה ולגרום לנו סתם להרגיש רע עם עצמנו
אנונימי
יש לה זכות להחליט את מי היא רוצה בקלוז שלה ומי לא
היא כועסת אלייך אולי או על איך שאתה מגיב לה לקלוז.
אולי היא התחילה לספר שם דברים אישיים יותר שהיא לא רוצה שתדע.
בטח חטפה קריזה או משהו
אם זה חשוב לך תדבר איתה על זה תראה מה קורה
שואל השאלה:
אבל זה באשמתכם חחח
אנונימי
אין לה כוח אליך
שואל השאלה:
לא דיברתי על זה
דיברתי עלזה שאם היא כועסת או יש לה בעיה איתי שתגיד בפנים
זה מה התכוונתי
אנונימי
בנים גם אל תדברו ברמזים תגידו לנו בפנים ואל תתנו לנו להרגיש כאילו הכול באשמתנו כי זה חרא
(סליחה הייתי צריכה לפרוק אני שונאת אנשים)