7 תשובות
הפואנטה של המצווה היא לזכור את ה' כל פעם שאת נכנסת/יוצאת למקום מסוים. אין חובה לנשק ככה שאם את מסתכלת או חושבת על המזוזה ועל ה' אז מעולה
גכעיחלךי +1
ובעיקר לשמור עלינו..
בשונה משאר מלכים שהם בארמון והחיילים שומרים..
הקב"ה שומר עלינו מבחוץ. ואנחנו נחים לנו בבית..(מאמר חז"ל
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה לשניכם 3>
אנונימית
זה ממש לא משנה, לא חובה לנשק. המצווה היא שיש מזוזה בפתח.
ושמח מאוד בשבילך, עלי והצליחי (:
לפי ההלכה לא חייב לנשק בכלל...
זה הידור מצווה לנשק.
לכן מה שתרצי תעשי.
שואל השאלה:
מותר לעשות את זה אז?
כי לפי מה שאני יודעת צריך לגעת וישר להיכנס
אנונימית
לגביי הלכה תעשי מה שאת יותר מתחברת..
אשרייך3>
בכללי כדי לאהוב צריך להכיר.. הייתי ממליץ שתקראי ותכירי יותר את הדת..
(מקווה שתראי כמה היא יפה