7 תשובות
הפואנטה של המצווה היא לזכור את ה' כל פעם שאת נכנסת/יוצאת למקום מסוים. אין חובה לנשק ככה שאם את מסתכלת או חושבת על המזוזה ועל ה' אז מעולה
גכעיחלךי +1
ובעיקר לשמור עלינו..
בשונה משאר מלכים שהם בארמון והחיילים שומרים..
הקב"ה שומר עלינו מבחוץ. ואנחנו נחים לנו בבית..(מאמר חז"ל
ובעיקר לשמור עלינו..
בשונה משאר מלכים שהם בארמון והחיילים שומרים..
הקב"ה שומר עלינו מבחוץ. ואנחנו נחים לנו בבית..(מאמר חז"ל
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה לשניכם 3>
סבבה תודה רבה לשניכם 3>
אנונימית
זה ממש לא משנה, לא חובה לנשק. המצווה היא שיש מזוזה בפתח.
ושמח מאוד בשבילך, עלי והצליחי (:
ושמח מאוד בשבילך, עלי והצליחי (:
לפי ההלכה לא חייב לנשק בכלל...
זה הידור מצווה לנשק.
לכן מה שתרצי תעשי.
זה הידור מצווה לנשק.
לכן מה שתרצי תעשי.
שואל השאלה:
מותר לעשות את זה אז?
כי לפי מה שאני יודעת צריך לגעת וישר להיכנס
מותר לעשות את זה אז?
כי לפי מה שאני יודעת צריך לגעת וישר להיכנס
אנונימית
לגביי הלכה תעשי מה שאת יותר מתחברת..
אשרייך3>
בכללי כדי לאהוב צריך להכיר.. הייתי ממליץ שתקראי ותכירי יותר את הדת..
(מקווה שתראי כמה היא יפה
אשרייך3>
בכללי כדי לאהוב צריך להכיר.. הייתי ממליץ שתקראי ותכירי יותר את הדת..
(מקווה שתראי כמה היא יפה
באותו הנושא: