4 תשובות
ממש מעט צבע כי זה צוהע בצורה ממש חזקה
טבל רק אחרי שהקצפת מוכנה אז מערבבים אותה עם הצבע מאכל
את יכולה לפני ויכולה אחרי.
עדיף אחרי.
ולשים ממש מעט (אם זה צבע ג'ל, בצבע רגיל אני לא יודעת) קחי עם קיסם או משהוא, אל תשימי הרבה זה יהיה ממש חזק.
AKO
שואל השאלה:
אוקי תודה
רק אחרי שהיא מוכנה
AKO
באותו הנושא: