4 תשובות
לישון, עדיף לצבור אנרגיות
עדיף שתמשיכי ללמוד ותגיעי כמה שיותר מוכנה.
עדיף ללכת לישון
למה רק עכשיו נזכרת? מה אני אגיד לך מצד אחד את צריכה לאפס כוחות למחר , מצד שני רק חצי מבחן תדעי לעשות
שמעי הייתי הולכת לישון ומחרבשת את השאר
שמעי הייתי הולכת לישון ומחרבשת את השאר
אנונימית
באותו הנושא: