2 תשובות
אני לא מבין גדול, אבל אני אנסה לעזור:
א) לא לעלות ראשונה לאוטובוס, אלא לתת לחברים שלך לעלות קודם כדי שיבדקו עם הנהג או אפילו יריחו או יסתכלו אם יש בוטנים ויודיעו לך.
ב) אני לא ממש יודע, למרות שקשה לי להאמין שיפטרו אותו(בכל זאת יש מחסור בנהגים) והוא בטח סתם יחטוף נזיפה ויבהירו לו את המצב. מקווה שעזרתי!
א) לא לעלות ראשונה לאוטובוס, אלא לתת לחברים שלך לעלות קודם כדי שיבדקו עם הנהג או אפילו יריחו או יסתכלו אם יש בוטנים ויודיעו לך.
ב) אני לא ממש יודע, למרות שקשה לי להאמין שיפטרו אותו(בכל זאת יש מחסור בנהגים) והוא בטח סתם יחטוף נזיפה ויבהירו לו את המצב. מקווה שעזרתי!
זכותו לאכול מה שבא לו,תשבי הכי אחורה שאפשר בשביל שלא תריחי
באותו הנושא: