6 תשובות
לא חושבת, רוב האנשים ילכו לבלות. מקווה שעזרתי :)
לא נראלי, הרוב עושים מדורות ואני לדוגמא הולכת עם חברות למסעדה
היי , מחר זה לג בעומר לא היום
אנונימי
לדעתי לא הרבה
היום זה ערב לג בעומר
מאמין שמחר יהיה עמוס כי הרוב בחופש
כנראה שלא ממש
כי מלא יוצאים לטייל ולעשות מדורות וזה....