3 תשובות
שואל השאלה:
אבל איזו היתה הכי אכזרית...
אבל איזו היתה הכי אכזרית...
אנונימי
גם אני חושב שהיפנים. הם עשו זוועות שהופכות את המלחמה היום למשחק ילדים.
אנונימי
כל המלחמות אכזריות... יש אונס, אנשים חפים משפע מתים...
באותו הנושא: