3 תשובות
שואל השאלה:
אבל איזו היתה הכי אכזרית...
אנונימי
גם אני חושב שהיפנים. הם עשו זוועות שהופכות את המלחמה היום למשחק ילדים.
אנונימי
כל המלחמות אכזריות... יש אונס, אנשים חפים משפע מתים...