11 תשובות
לא
לא לשקר
לא לשקר
מצטערת לשמוע יש לך אולי בת דודה שתוכלי לעשות איתה
לא,תגידי לה שאת הולכת עם חברים ככה גם לא תרגישי רע ששיקרת
תגידי לה את האמת. ממה יש לך לפחד? זאת אמא שלך היא לא תשפוט אותך או משו
שואל השאלה:
י^^^^ישלי אבל אני בן אדם מאוד סגור וגם אם אני יפגש עם מישהו בטח יהיה ממש מביך גם אני פוחדת שאם אני יזמין מישהו הוא בטח יבוא רק בגלל שהוא מרחם עליי זה קרה לי כבר כמה פעמים..
י^^^^ישלי אבל אני בן אדם מאוד סגור וגם אם אני יפגש עם מישהו בטח יהיה ממש מביך גם אני פוחדת שאם אני יזמין מישהו הוא בטח יבוא רק בגלל שהוא מרחם עליי זה קרה לי כבר כמה פעמים..
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אימא שלי האמת כן שופטת אותי הרבה היא גם לא מודעת לזה ממש
^^ אימא שלי האמת כן שופטת אותי הרבה היא גם לא מודעת לזה ממש
אנונימית
אז את צריכה לדבר איתה על זה
סתומי זו את?
נראה לי אולי תגידי לה שתלכו לאנשהו ביחד...
נראה לי אולי תגידי לה שתלכו לאנשהו ביחד...
שואל השאלה:
^ מי זאת סתומי?
^ מי זאת סתומי?
אנונימית
זה כינוי לחברה הכי טובה שלי....
כנראה זו לא את....
כנראה זו לא את....
שואל השאלה:
כן זאת לא אני חח...
כן זאת לא אני חח...
אנונימית
באותו הנושא: