8 תשובות
לאלאל לפי דעתי אתה לא צריך לשנות בעצמך כלום תהיה כמו שאתה, אם תהיה אתה יהיו לך חברים שאוהבים אותך כמו שאתה (לא שחבר שלך כבר לא אוהב אותך כמו שאתה) תדבר איתו תגיד לו שזה לא נעים לך או משהו אבל אל תשאיר את זה ככה זה סתם יפגע בך
תקשיב אתה מדהים ואתה לא צריך להשתנות בגלל שאיזה מישהו אומר לך שאתה לא מספיק "גברי". אם כבר הוא צריך להשתנות.
אם אתה רוצה אתה יכול לקחת אותו לשיחה ופשוט תהיה כנה איתו ותגיד לו מה מציק לך.
אנונימית
"להיות גבר" באמת, לפי דעתי, זה להיות מי שאתה ולא לשים על דעות של אחרים. אם הוא לא מקבל אותך, הוא לא שווה את החברות שלך.
אנונימית
אני חושבת שבשביל לחזור לקשר אתה צריך להגיד לו שלום כזה מתי שאתם נפגשים בבית ספר וזה וכזה בהפסקות יותר לדבר ואוליי בגלל שהוא כזה גברי תשאל אותו נגיד איך לעשות ככה וככה (זה בטח יגרום לו להרגיש ממש טוב שאתה שואל אותו נגיד איך להתחיל עם בנות או משהו) פשוט תתחילו לדבר וזהה אבל בסופו של דבר אני חושבת שאם הוא ימשיך לדבר אליך ככה אל תהיה חבר שלו כי הוא לא שווה אותך
למה שתשנה את עצמך?
בגלל שילד חרא ומטומטם אומר שאתה הומו? איך זה קשור אם זה מי שאתה ונוח לך ככה ואתה מתנבג טבעי אז תישאר ככה. אם יש נקודה שמפריע לך תשנה אותה
משתתף בצערך לא יודע איך לעזור
אל תשנה את עצמך, יש המון ילדים מטומטמים בעולם שיש בו להשפיל ולהוריד לאנשים אחרים,ככה אתה וככה תיהיה, מה הקשר הומו,אם לא נוח לך זה לא אומר שאתה הומו,אל תשים עליו ז*ן
אתה צריך לספר להם
תהיה גבר רק אם תספר לשמור ככה בבטן זה לא טוב