11 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אמרתם די עם הבננה אז אצטרובל
אמרתם די עם הבננה אז אצטרובל
אצטרובל
אצטרובל
אצטרובל
אצטרובל
לא יהרוס כי זה חד פעמי
פעם ב זה בסדר את לא צריכה לא לאכול דברים שאת אוהבת בחיטוב צריך לשמור על תזונה אבל אל תהיי קשה עם עצמך בהצלחה אהובה
כל מה שאת אוכלת חד פעמי זה לא יהרוס הכל אבל בכללי פסטה זה בערך הדבר הכי גרוע שאפשר לאכול בחיטוב תנסי להגביל מאוד את הכמות בעיקר של הרוטב
חד פעמי לא יקרה כלום, תהני