8 תשובות
יש כאלה שקשה להם לשבת וללמוד ואם הם כבר מצליחים אז קשה להם לזכור ולהבין את החומר זה מכל מיני סיבות
אנונימית
אני.
כן שלום גם לך
היי!
כן יש
מגיעים למבחן ומרוב לחץ שוכחים הכל.
כן זה עצוב.
אני למדתי להיסטוריה וקיבלתי 55. כן.