12 תשובות
כן
קצת קרינג' לא אשקר
לא
לא, זה בסדר, תעשי מה שאת רוצה
כן
זה התמונה שלך תעשי מה שאת רוצה
לא אני עשיתי את אותו הדבר עם תמונה ממנגה
כן
לא, זאת רק הזדמנות להכיר עוד אנשים עם תחומי עניין דומים לשלך
מאוד
באותו הנושא: