5 תשובות
זה נשמע מוזר זה מה אמרתי
אנונימי
בשביל מה עם אני חי כמה מאות אלפי קלומטרים מי ביתי
אנונימי
מה כבר רשמתי
אנונימי
דאפק למה שמישהו שחי בישראל יהלך למחנה קיץ בקנדה
אנונימי
אומייגד איך נרשמים לזה?