12 תשובות
לדעתי 25-26
בשביל מה להתחתן בגיל 20 כאילו לאין אתם ממהרים אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו
כל גיל מ18+
השאלה על גיל מינימום^^
אז מבחינתך אם מישהו מתחתן בגיל 22 23 24 זה קטן מדי?
הוא שאל אם זה נורמלי לדעתנו להתחתן בגיל 20^
כן^
הוא שאל את זה בפירוט בנוסף לשאלה על גיל מינימום.
אל תשכחי את גילי 1-21^
19 20 זה גיל מינימום מושלם לדעתי.
כן גיל 20 זה ממש אחלה
גיל 12 זה מושלם
אנונימי
^ חס וחלילה
גיל 5 זה מדהים
לא יודעת אני מסתכלת על אנשים בגילי שמתחתנים וזה עושה לי קצת צרבת
לדעתי 27 זה המינימום