11 תשובות
יש קורס . פשוט זה כזה 3 מפגשים וזהו
שואל השאלה:
אין מבחן על זה?
אנונימית
אה השיט הזה
פשוט העתקתי מחבר את כל התשובות, לא שזה שינה משהו כי גם ככה לא קיבלנו את התשובות מעולם
אנונימי
כן יש מבחן
שואל השאלה:
לא הגעתי למפגש הראשון היום, נדפקתי? איפה אפשר ללמוד את מה שפספסתי?
אנונימית
זה בקטנה רצח תשאלי על מה הם למדו ותשלימי
לא מה פתאום . אין מבחן . זה כולה קורס כזה ואת מקבלת כרטיס(שגם אני בסוף לא קיבחתי לאיושעת למה כנראה נאבד להם או שלא בוציאו לי) אם את רוצה להתנדב במדא אז זה כבר אחרת . זה ללמוד ואז שם יהיה לך מבחן על זה
זה סתם כזה ידע כללי הקורס בביצפר סתם שכזב תדעי פחות או יותר . לא ביג דיל .
שואל השאלה:
יש בבית ספר
אנונימית
אין קורס כזה