12 תשובות
ממש לא, את זוכרת את התאריכים שלהם? פשוט תעלי איזה סטורי יום הולדת
אנונימי
הם צריכים לדעת שהם חברים לא טובים.
את לא צריכה להיעלב,
אבל אני יודעת שאני הייתי נעלבת
לא. יכולה להיות נטייה של שיכחה. גם אני לא יודעת תאריך המדויק של חברות שלי
לא בטוח שהם זוכרים זה די הגיוני אם לא העלת משהו או אמרת להם אז זה כואב אבל הגיוני
מזל טוב :)
גם אני אותו דבר ורשום לנו בכיתה את התעריכים והם עשו לכולם חוץ ממני
אנונימית
אני הייתי נעלבת אבל הכל טוב
ומזל טובב עד 120 ושכל מה שתרצי יתגשםם
שואל השאלה:
וכן הם חברים ממש טובים שלי ביום הולדת שלהם אני הכנתי להם הרבה דברים...
וואו אוקיי זה מעליב, תעלי פוסט או משהו שיש לך יום הולדת
ופעם הבאה אל תשקיעי כל כך אולי רק לחברה הכי טובה או משהו
כן
אבל יכולים לשכוח כולנו שוכחים

חברים רעים
אני הייתי נעלבת...
ומזל טוב!!