3 תשובות
תזכר למה נפרדתם
ותנסה להיזכר בכל הפעמים שהיא לא הייתה "מושלמת"
ותנסה להיזכר בכל הפעמים שהיא לא הייתה "מושלמת"
תבין שאם היא "אקסית יש לזה סיבה..."
תנסה להמשיך אין לך כלכך ברירה להיתקע עליה לא יעזור לך בשום דבר לפעמיים זה קשה אבל צריך לשחרר
באותו הנושא: