4 תשובות
שנאתי
הוא קל לקרוא הדמויות לא מעניינות אבל אם משעממם לך תקראי
אני דווקא ממש אהבתי הוא מה שגרם לי לקרוא ספרים, הוא טיפונת נמרח אבל הכתיבה שם פשוטה להבנה ובאמת ממש ספר טוב
קראתי חצי ספר באנגלית ועצרתי
נמרח, יותר מידי תיאורים וחופרים שם יותר מידי על שטויות.
סלואו בורן של החיים לקח להם איזה מאה עמודים רק להיפגש