13 תשובות
בנים
כן לבנים
שואל השאלה:
אבל למה
אנונימית
טוסטסטרון
שואל השאלה:
אז תכלס אם אני אקח טוטסטורון יהיה גם לי קל לפתח שרירים (?)
אנונימית
יותר קל כן
אבל לא לגמרי כמו גברים כי עדיין יש לך אסטרוגן וכאלה
בנים
בנים, בגלל טוסטסטרון.
לפי הרוב המוחלט של המחקרים
אין הבדל בפוטנציאל בניית מסת השריר
בין גברים לנשים(גם אותי זה הפתיע)
ברור שלבנים
אם תקחי טוסטורון הרבה זה פשוט סטארואידים תכלס