6 תשובות
אם אתם מתחילים לריב על כל שטות ואין בינכם הסכמות אז תסיימו עם זה
קודם כל, להיפרד בגלל דבר כזה פשוט לא מוצדק בעיניי. בגלל שכתבת שאתם רבים כמעט כל יום אז כנראה שזה דבר נכון שנפרדתם
שואל השאלה:
אבל אני אכנס לדכאון
אבל אני אכנס לדכאון
יאללה שילך לחפש סתם מטומטם
נשמע לי שזה נכון
פשוט תחשבי מה הוא עושה יותר, משמח אותך או מעציב אותך
פשוט תחשבי מה הוא עושה יותר, משמח אותך או מעציב אותך
תעשי מה שטוב לך. זוגיות לא אמורה להגביל אותך
והוא לא אמור להפרד ממך כי את מדגמנת הוא לא רוצה שתדגמני ואת כן, ואתם רבים על זה אז כניראה שהוא לא מתאים לך
והוא לא אמור להפרד ממך כי את מדגמנת הוא לא רוצה שתדגמני ואת כן, ואתם רבים על זה אז כניראה שהוא לא מתאים לך
באותו הנושא: