5 תשובות
אתה יכול לעשות סיסמא לזה
ולא פותחים את זה בלחיצה ארוכה.. צריך
לעשות כאילו אתה עושה זום ין על המסך
ולא פותחים את זה בלחיצה ארוכה.. צריך
לעשות כאילו אתה עושה זום ין על המסך
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
שטח שני
אהה אתה הולך להגדרות
מחפש "אפליקציות נסתרות"
לוחץ על זה ומפעיל
מחפש "אפליקציות נסתרות"
לוחץ על זה ומפעיל
שואל השאלה:
ואיך מגיעים לזה?
ואיך מגיעים לזה?
אנונימית
באותו הנושא: