5 תשובות
אתה יכול לעשות סיסמא לזה
ולא פותחים את זה בלחיצה ארוכה.. צריך
לעשות כאילו אתה עושה זום ין על המסך
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
שטח שני
אהה אתה הולך להגדרות
מחפש "אפליקציות נסתרות"
לוחץ על זה ומפעיל
שואל השאלה:
ואיך מגיעים לזה?
אנונימית