38 תשובות
אי אפשר לגרום לעצמך להתאהב במישהו, מניסיון.
מכשפה
אנונימי
שואל השאלה:
יש מישהיא שאני רוצה להיות איתה וטוב לי איתה אבל חסרה לי אהבה כלפיה
יש מישהיא שאני רוצה להיות איתה וטוב לי איתה אבל חסרה לי אהבה כלפיה
אנונימי
אי אפשר..זה הלב שלך מחליט
שואל השאלה:
לב חרא
לב חרא
אנונימי
אתה יכול להציע לה לנסות..מקסימום לא תאהב אותה..אבל לפחות לצאת לכמה דייטים
שואל השאלה:
הלב שלי לא משהו
מתאהב במי שאני לא יכול להיות איתו ופה הפוך (
הלב שלי לא משהו
מתאהב במי שאני לא יכול להיות איתו ופה הפוך (
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו כבר ביחד
פשוט אני רוצה להרגיש גם
אנחנו כבר ביחד
פשוט אני רוצה להרגיש גם
אנונימי
בתכלס זה גם תהליך אי אפשר להיות מאוהב במישהו ישר
אני רואה את זה שיש
חיבוב קטן ומסוים- זה קראש
ואהבה זה רגש אחר לגמרי
אני רואה את זה שיש
חיבוב קטן ומסוים- זה קראש
ואהבה זה רגש אחר לגמרי
אם אתה כן מחבב אותה זה עניין של זמן אבל אם אתה מרגיש שזה לא הולך לאף מקום..היא לא האחת שלך
שואל השאלה:
אני יודע, אנחנו ביחד כבר כמה שנים ואני לא מצליח לפתח רגשות "חמות" שיהיו "בפנים"
אני יודע, אנחנו ביחד כבר כמה שנים ואני לא מצליח לפתח רגשות "חמות" שיהיו "בפנים"
אנונימי
כשאתה נכנס לזוגיות אתה צריך להרגיש ריגוש של אהבה ומרגישים את זה כל עוד אין רגש כזה למה ? מי אמר שזה יקרה? בגלל זה מתחילים מחברות טובה
כמה שנים? וככה אתה מרגיש?כןאב לי עליה
שואל השאלה:
אני רוצה לאהוב אותה בשבילה כי היא אוהבת אותי ואני גם אומר לה שאני אוהב אותה, אני דואג לה, הכי איתה, וטוב לנו ביחד אבל אני מרגיש ריק
אני רוצה לאהוב אותה בשבילה כי היא אוהבת אותי ואני גם אומר לה שאני אוהב אותה, אני דואג לה, הכי איתה, וטוב לנו ביחד אבל אני מרגיש ריק
אנונימי
אם אתה מרגיש ריק איתה אז כנראה שזה אומר משהו..
שואל השאלה:
אבל אני כן רוצה ליהיות איתה ולא להיפרד ממנה בגלל הרגש
אני רוצה להפטר מההרגשה של הריקנות הזאת
אבל אני כן רוצה ליהיות איתה ולא להיפרד ממנה בגלל הרגש
אני רוצה להפטר מההרגשה של הריקנות הזאת
אנונימי
שואל השאלה:
המוח שלי רוצה לאהוב אותה אבל הלב שלי דוחה את זה
המוח שלי רוצה לאהוב אותה אבל הלב שלי דוחה את זה
אנונימי
כניראה אתם באמת לא צריכים להיות יחד..
אולי לוקח לך זמן להתאהב וזה יקרה בהמשך אבל אם לא אל תמרח את זה מסכנה
אולי לוקח לך זמן להתאהב וזה יקרה בהמשך אבל אם לא אל תמרח את זה מסכנה
אנונימית
אלוהים הוקאיי!! אוף סורי נו חח איכשהוא אתה צריך להקשיב לי כי הוקאיי אמר
אבל באמת תקשיב לי
חח
אבל באמת תקשיב לי
חח
שואל השאלה:
תודה אבל אין לי ממש מה להקשיב לך כי זה אחרי אהבה ראשונה שאני יודע איך הכל עובד ואין לי אפשרות להפרד איתה
תודה אבל אין לי ממש מה להקשיב לך כי זה אחרי אהבה ראשונה שאני יודע איך הכל עובד ואין לי אפשרות להפרד איתה
אנונימי
שואל השאלה:
מצטער הוקאיי
מצטער הוקאיי
אנונימי
אני בטוחה שתמצא את התשובה שלך בסוף,בהצלחה לך
כן "סליחה" הוקאיי
שואל השאלה:
הוקאיי יא גבר חח
הוקאיי יא גבר חח
אנונימי
שואל השאלה:
כןן עזרתם שניכם
בכל מקרה תודה
כןן עזרתם שניכם
בכל מקרה תודה
אנונימי
בסופו של דבר הוא הפנים שצריך להקשיב לי חח
אבל בכללי הוא ילד בן 5 איזה גבר חח
אבל בכללי הוא ילד בן 5 איזה גבר חח
בהצלחה לך! אני לא יודעת איך מרגישה אהבה אבל אם כבר מצאת מישהי זה משהו! ביי
חח עוף מפה כבר
שואל השאלה:
חחח חמודים שניכם
חחח חמודים שניכם
אנונימי
:) תודה חח,אני מאד חמודה חח
חח,לך תוציא את הזבל
שואל השאלה:
איך הגעתי משאלה פסיכולוגית ולדרמה ספרדית
איך הגעתי משאלה פסיכולוגית ולדרמה ספרדית
אנונימי
עוף מפה כבר! אתה מתנחל בשאלות ומעצבן אנשים
הנה נדלק הוקאיי הספרדי
שואל השאלה:
אהה כן משהו סי סי
אהה כן משהו סי סי
אנונימי
איך ידעתיי שתעשה משהו שקשור לספרדית
סליחה שהוא חופר פה!! בהצלחה לך בפעם המאה בערך :) תהנה בזוגיות שלך
באותו הנושא: