10 תשובות
בני כמה אתם
מתרחקים ממנו
זה לא נורא, כל עוד הגילאים עצמם סבירים (לא נניח 16 ו13 כי זה פשוט לא לגיטימי לדעתי)
אבל בכללי הפרש סביר לגמרי
שואל השאלה:
הוא 16 אני 19
אנונימית
קצת בעיה
שואל השאלה:
אבל הוא ממש בוגר אם שמעם תגיל בצד
אנונימית
אבל זה עדיין 16
להתרחק לא חושבת שזה יעבוד..
כי בנים מתפתחים לאט מאשר הבנות. בגיל שלך את עוד שנייה מסיימת צבא.
והוא עוד לא התחיל צבא וצריך לסיים יא יב
אנונימית
זה לא נורא