13 תשובות
בת כמה את?
שואל השאלה:
19
19
היי, כמה יש לך? מה הרמת סיכון שאת רוצה? מתי את צריכה את הכסף?
זה לא המקום לדברים כאלה את צריכה לפנות למישהו שבאמת מבין (יועץ השקעות למשל)
אנונימי
יועץ השקעות לא יסתכל לכיוון של אנשים ללא מאות אלפים.
אם כבר לפנות לקבוצות שמתעסקות בזה בפייסבוק.
אם כבר לפנות לקבוצות שמתעסקות בזה בפייסבוק.
שואל השאלה:
נגיד יש לי 50000 ואני רוצה שעוד 10 שנה אם וכשאני ארצה להתחיל להתמסד יהיה לי כסף
נגיד יש לי 50000 ואני רוצה שעוד 10 שנה אם וכשאני ארצה להתחיל להתמסד יהיה לי כסף
שואל השאלה:
כן אבל לאיזה יועץ השקעות ללכת? אני צעירה ומפחדת שיסבנו אותי
כן אבל לאיזה יועץ השקעות ללכת? אני צעירה ומפחדת שיסבנו אותי
יכולה לבקש בבנק אבל כנראה שלא יסכימו.
אני לא יועץ השקעות - אבל הייתי במצב שלך בדיוק בגיל 19.
להשקיע באופן עצמי עדיף אם זה משהו שאת יכולה לקרוא יום אחד. להשקיע הכל במניות על קרן סל. לדוגמה snp 500.
או אפשר להשקיע במניות בקופת גמל להשקעה.
למה מניות? על טווח ארוך של שנים הירידות מצטמצמות. השקעה שהיא די בטוחה לטווח הארוך.
מוזמנת לפנות לבנק, לבדוק קבוצות בפייסבוק ולקרוא באופן עצמי באינטרנט.
אני לא יועץ השקעות - אבל הייתי במצב שלך בדיוק בגיל 19.
להשקיע באופן עצמי עדיף אם זה משהו שאת יכולה לקרוא יום אחד. להשקיע הכל במניות על קרן סל. לדוגמה snp 500.
או אפשר להשקיע במניות בקופת גמל להשקעה.
למה מניות? על טווח ארוך של שנים הירידות מצטמצמות. השקעה שהיא די בטוחה לטווח הארוך.
מוזמנת לפנות לבנק, לבדוק קבוצות בפייסבוק ולקרוא באופן עצמי באינטרנט.
שואל השאלה:
שמעתי שבבנק לא שווה לעשות את זה כי התשואה נמוכה והעמלות גבוהות
שמעתי שבבנק לא שווה לעשות את זה כי התשואה נמוכה והעמלות גבוהות
התכוונתי יועץ השקעות בבנק.
ממש לא להשקיע בבנק.
להשקיע בשוק ההון באופן עצמי דרך מיטב דש או פסגות. או לפתוח קופת גמל פשוט.
ממש לא להשקיע בבנק.
להשקיע בשוק ההון באופן עצמי דרך מיטב דש או פסגות. או לפתוח קופת גמל פשוט.
שואל השאלה:
זה בטוח להשקיע באופן עצמאי? הבנתי שגם השקעה עצמאית דורשת לפתוח חשבון בבית השקעות ושגם על זה יש עמלות אז איפה הכי נבון לפתוח?
זה בטוח להשקיע באופן עצמאי? הבנתי שגם השקעה עצמאית דורשת לפתוח חשבון בבית השקעות ושגם על זה יש עמלות אז איפה הכי נבון לפתוח?
שוב, אני לא יועץ השקעות אבל זו דעתי.
כנסי לקבוצות בפייסבוק תבדקי מה אומרים שם.
יש קבוצה ליציאה לאושר כלכלי / חתול פיננסי.
זה מה שאני מכיר.
כנסי לקבוצות בפייסבוק תבדקי מה אומרים שם.
יש קבוצה ליציאה לאושר כלכלי / חתול פיננסי.
זה מה שאני מכיר.
תבקשי הצעה מהחברות פשוט. מי שיתן לך הכי טוב לכי אליו.
באותו הנושא: