11 תשובות
אני, היום
כן אני היום
שואל השאלה:
איך היה? היה קשה? אתם זוכרים שאלות??
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה המצב שלי קשהה
אנונימית
היה מסובך פשוט לא ככ קשה זה ליטרלי 24 עמודים את צריכה לדעת לאזן משוואות כימיות, מה התוצרים והמגיבים של פוטוסינתזה ונשימה תאית, את צריכה לדעת מה זה קשרים קוולנטים וכימים, ויש כזה טקסט של חקר ושאלות לענות על זה
בפיזיקה אל תשאלי אותי עשיתי רק את השאלות האמריקאיות וסתם חירטטתי
שואל השאלה:
אני בוכה תודה רבהה :)
יש מצב את זוכרת את השאלות עצמן??
אנונימית
בעיקרון לסדר את המגיבים והתוצרים של נשימה תאית נראלי או פוטוסינתזה
וכל זה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבהה!
אנונימית
בכיף :))))
היה יחסית קשה, כמעט כל השאלות פשוט על קטע כזה שסיפרו לנו

תדעי כזה באיזה אברון מרכיבים חלבונים, ולאיזה דברים החלבונים מתפרקים

ואת הנוסחה של נשימה תאית בעל פה, זה ממש יעזור לך
שואל השאלה:
תודה רבהה!
בהצלחה לכולםם
אנונימית