תקשיבו איזה אנשים טובים חייבת לשתף מה דעתכם??(קשור לצבא)
אני חיילת בת 19 והייתי היום בדרום. היה לי יום ממש גרוע ונוראי, באמת לחוץ ולא אכלתי ולא כלום, ואני גרה במרכז וישלי דרך ארוכה להגיע, ומישהו מהבסיס אזרח עובד צהל נתן לי טרמפ הבייתה אשכרה הוא תושב דרום! הסיע אותי שעתיים, ואמרתי לו שלא צריך והוא התעקש, הביא לי אוכל שתייה וכסף ואמר לי קחי זה בשבילך ותמסרי ד"ש למשפחה ושיהיה לך רק טוב ונתן לי את המיספר. אני בשוק!! מה דעתכם??