8 תשובות
כן,מצעד הדגלים נראלי
שואל השאלה:
^ אני יודעת שאמור להיות מצעד דגלים אבל הפלסטינים אמרו שהם "לא מאשרים" ובטח אם נעשה הם יעשו פיגוע או משהו גדול (בקטע רע)
בלאגן הלוואי וסוף סוף ניכנס בהם פעם אחת כי הנדינה הזו נהרסת מיום ליום
לאאאא
איזה כמו שומר חומות הכל יהיה בסדר
יאפ אני מקווה שכלום
וגם בכלל ביום ראשון זה יום הולדת שלי
את יודעת שגם לפני חודש היה מצעד כזה והרשו לכמה ישראלים לעבור בשער שכם עם דגלים טיל אחד לא ראינו
שואל השאלה:
כן אבל עכשיו הפלסטינים הוציאו הודעה בפירוש שהם לא יתנו
אז שלא יתנו, המשטרה תפנה אותם כבר יש הכנות
אין שום דבר חריג בהודעה שאת מוצאת מפורשת