6 תשובות
שואל השאלה:
היא אמרה שהיא ירדה 10, ויש לה עוד 7 עד למשקל התקין.
כשהיא אמרה על ה10, בה תילה שתקתי כזה ואחר כך אמרתי יפהה.
אחר כל היא אמרה לי שיש לה עוד 7, לחשתי לה כזה(היו עוד אנשים) שהיא לא צריכה ואז היא אמרה עד למשקל התקין.
אנונימית
את צריכה לחזק את הדימוי העצמי שלה
להגיד לה שהיא יפה כמו שהיא
שהיא מהממת
שאת אוהבת ומקבלת אותה כמו שהיא
שלדעתך היא לא צריכה להשתנות
במצב כזה צריך גישה של "את מהממת לא משנה באיזה משקל את אבל אני תומכת אם זה עושה לך טוב" אבל גם שימי לב שהיא לא לוקחת את זה רחוק מידי
שואל השאלה:
אוקיי, תודה.
הכוונה שלי הייתה שהיא יפה כמו שהיא.
שיט, אולי היא הבינה לא נכון.
אבל מה להגיד לה שהיא אומרת לי שהיא צריכה להוריד עוד 7 קילו? זה מלא, היא רק בת 14
אנונימית
תלוי אם היא אמרה את זה בסיטואציה רצינית למשל כמו שיחה על הדימוי גוף שלה או שהיא אמרה את זה בקלילות וכדי להתגאות בעצמה כמו "ירדתי עשר קילו אני גאה בעצמי" אם זאת שיחה רצינית להגיד לה כל הכבוד אבל שהיא יפה כמו שהיא ושהיא צריכה להשתנות בשביל עצמה וכל החרא הזה ואם זה שיחה קלילה כזאת כדי להתגאות בעצמה אז פשוט להגיד לה כל הכבוד וגאה בך. לפחות ככה אני הייתי עושה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית