11 תשובות
שואל השאלה:
תודהה לכולם
^^^ זה הייתה שאלה על טרקטור??
אנונימית
איזה? המעגליים החשמליים?
איפה שהשאלה על הבימבה
כי פשוט היה לי רשום טרקטור צעצוע
אנונימית
כן, אני חושבת שבסעיף הראשון יצא לי 20.83 ואחר כך הייתה שאלה מה האנרגיה אן משהו כזה ויצא לי 60,000
עם ה48w נכון?
כן כן כן 48w ו6000v ? נראלי לא בטוחה
פשוט רשמתי גם את מה שרשמת אז אני ממש מקווה שזה נכון
אנונימית
כן, השוותי תשובות עם כמעט כל הילדים בכיתה ולכולם יצא ככה אני מקווה שזה נכון
סבבה תודהה
אנונימית
ובחלק של הביולוגיה יש לך גם את מבנה תא הצמחן וישאלו אותך איפה מתפרק העמילן, איפה יש חלבון, איפה יש פירוק חלבון וכולי...
זה תהליך של פוטוסינתזה
אחרי זה היה מגיבים ותוצר (אני עשיתי גלוקוז וחמצן, אבל אני לא בטוחה והתוצר היה מים ופחמן דו חמצני)
בהמשך שואלים על קשרים איזה סוג קשר זה וכולי..
אחרי זה היו גרפים על ארסן ועדשת המים

והחלק של הפיזיקה היה יחסית(בעיניי בסדר יותר מהביולוגיה, החלק המדעי לא היה פייר כלכך אבל זה מבחינת הכיתה שלנו)
הייתה שמה שאלה ראשונה על מסוק על אנרגיית גובה, תנועה ושימור אנרגיה, שאלה אמריקאית אז אני סימנתי 1, 2 (2 זה בטוח ב1 אני לא בטוחה זה או 1 או 3, תגיעי ותעשי מה שהגיוני לך)
והיה גם גרף קטן כזה על השאלה אני סימנתי ג'
ואז היו שאלות על השאלה הזו, היה מעגלים חשמליים וגרף
במעגלים החשמליים יהיה לך שאלה על רכב כזה והמפסקים אני עשיתי ג'
והיה לך שאלה גם על כזו ביבמה אני זוכרת יצא לי בסעיף א' 20.83 וסעיף ב' יצא לי 60,000
והיה ויקטורים על מדרגות נאות והיה רשום שם על ילד שיורד במדרגות נאות הם הפסיקו לעבוד ל3 שניות ואחרי 3 שניות חזרו לעבוד והן עולות והיחד יורד היה שם גרף אני עשיתי אן ב' או ג' לא זוכרת
והייתה שמה שאלה בויקטורים על מה הכוח או משהו כזה