4 תשובות
תודה יפה, נסיכה, מקסימה, מאמי משהו כזה:-)
עם כאלו חברות לא פלא שהחיים שלי מדהימים
"מי שמדברת!"
"אוהבת אותך יאחות"
הכי טוב שתיכנסי לתמונות של חברות ותראי איך הן מגיבות לחברות אחרות, ופשוט תעתיקי את זה עם ניסוח קצת שונה
"אוהבת אותך יאחות"
הכי טוב שתיכנסי לתמונות של חברות ותראי איך הן מגיבות לחברות אחרות, ופשוט תעתיקי את זה עם ניסוח קצת שונה
חיים שלי
באותו הנושא: