6 תשובות
כן.
בסדר אממ מי לא אוהב לצעוק קוקוריקו בקול גדול ב5 וחצי בבוקר 0_0
(אוי אנשים איבדו את זה)
חחח
מייבי
איי גס ווי נבר נו
לשאלתך: אולי
אנונימית
שיעשה מה שבא לו, מי לא רצה לצרוח קוקוריקו ב5 וחצי בבוקר כמו תרנגול?
לא
אנונימי