10 תשובות
לא
יש הרבה זוגות בכיתה ט
אבל כמעט ולא נשארים ביחד תגדלו ותביני אם את באמת אוהבת אותו לי מאז ט עברו 5 קרשים עד שמצאתי את הבן זוג שלי ואני עכשיו ב יא עולה ל יב
אם את רוצה מערכת יחסית חזקה אהי חושבת לכחות עוד קצת זמן
ואם את מרגישה שזה האחד לכי על זה
אני לא ממליצה על זוגיות בחטיבה
נשמע לי מיותר ומוקדם אבל זה עניין של הסתכלות
קצת
חד משמעית
לא
באותו הנושא: