4 תשובות
כן.
כן כי הם לא משנים כבר
זה סתם כי הם צריכים לכתוב פשוט אם היית בשיעור או לא
שואל השאלה:
אם הם עדיין רושמים חיסור זה אומר משהו או שזה סתם בשביל הפוזה כזה
אם הם עדיין רושמים חיסור זה אומר משהו או שזה סתם בשביל הפוזה כזה
באותו הנושא: