10 תשובות
לא.
לאא מהה
לא
לא
זה נראה כמו גניבה אם זה לתוך שקית.
אין בעייה, זה טסטר. אם הם לא היו רוצים שיקחו, הם לא היו שמים. הם מודעים לזה שלוקחים.
שואל השאלה:
^^כי אני צריכה ממש טיפונת וחד פעמי אז אין לי טעם לקנות בקבוק שלם
^^כי אני צריכה ממש טיפונת וחד פעמי אז אין לי טעם לקנות בקבוק שלם
אנונימית
כן זה גזל
אם זה מהדוגמיות אז לא
אנונימית
לא אבל למה לא פשוט לקנות
באותו הנושא: