8 תשובות
לא
כן ברור
מה זה
אנונימית
לא כזה
אבל זה נחמד ליראות הכול בטלוויזיה
אבל זה נחמד ליראות הכול בטלוויזיה
כן
את האמת, אני גרה בירושלים אבל פחדתי ללכת.
עצוב שבמדינה שלי אני מפחדת ללכת למצעד של הדגל של המדינה שלי :(
את האמת, אני גרה בירושלים אבל פחדתי ללכת.
עצוב שבמדינה שלי אני מפחדת ללכת למצעד של הדגל של המדינה שלי :(
אנונימית
כן ברור
באותו הנושא: