7 תשובות
לא כדאי לך לאכול, אני לא חושבת שיקרה משהו נורא אבל ליתר ביטחון..
מה הקשר יאו איזה נסחפים אתם באלוהים.. אם זה פג תוקף של פחות מחמישה ימים תאכלי לא יקרא לך כלום זה כולה בייגלה
אל תאכלי את זה. באמת חבל את תצטערי על זה..
אם זה כולה יום או יומיים זה בסדר מה אתם נסחפים? זה כולה בייגלה לא מיונז
אנונימי
אני לא ממליצה לך לאכול לא יכול לקראות לך כלום מחוץ כאב בטן אבל החלטה שלך...
לא ממליצה לך לאכול חבל שתקיאי את הנשמה אחר כך
איכ את אמיתית?
באותו הנושא: