18 תשובות
אבל אני לא חושב שזה הגיוני
שואל השאלה:
מה הכוונה?
מה הכוונה?
אנונימית
לא חושב שזה הגיוני שמישהי בת 20 יכולה לחזור להשלים בגרות באנגלית כי בפועל קיבלת תעודת בגרות ולא נראה לי שזה הגיוני אבל נעצתי מקווה שיעזרו
שואל השאלה:
תודה על הנעץ :)
בעיקרון - כל אחד יכול לגשת לבגרות שוב, גם אם יש לו בגרות מלאה והכל. לרוב מי שעושה את זה מעוניין לשפר ציונים/ממוצע בגרות סופי (כמוני).
העניין הוא שבגלל שהבגרות עוד חודש/יים, אני לא בטוחה אם יוכלו להכניס אותי בכלל בתור ניגשת אקסטרנית. פשוט מביך לי לשאולל:(((((
תודה על הנעץ :)
בעיקרון - כל אחד יכול לגשת לבגרות שוב, גם אם יש לו בגרות מלאה והכל. לרוב מי שעושה את זה מעוניין לשפר ציונים/ממוצע בגרות סופי (כמוני).
העניין הוא שבגלל שהבגרות עוד חודש/יים, אני לא בטוחה אם יוכלו להכניס אותי בכלל בתור ניגשת אקסטרנית. פשוט מביך לי לשאולל:(((((
אנונימית
^ בטח שהיא יכולה להשלים ולשפר מזה השטויות האלה
תקשיבי, אולי תתקשרי לאיזה נציגה במשרד החינוך ותשאלי?
תקשיבי, אולי תתקשרי לאיזה נציגה במשרד החינוך ותשאלי?
שואל השאלה:
@גירל - ניסיתי כמה פעמים ולא הצלחתי לתפוס אף אחד :(
@בית משיח - חיים שלי הכל יעזור שכל אחד ישאל מבחינתי
@גירל - ניסיתי כמה פעמים ולא הצלחתי לתפוס אף אחד :(
@בית משיח - חיים שלי הכל יעזור שכל אחד ישאל מבחינתי
אנונימית
אשכרה לא ידעתי את זה למרות שלי אמרו שזה לא אפשרי לחזור אבל בסדר..
שואל השאלה:
זה לא לחזור ללמוד בביהס, רק לגשת לבגרות. ממש מוזר שהן אמרו שאי אפשר, זו כאילו זכות של כל תלמיד ובוגר לגשת כמה שירצה
זה לא לחזור ללמוד בביהס, רק לגשת לבגרות. ממש מוזר שהן אמרו שאי אפשר, זו כאילו זכות של כל תלמיד ובוגר לגשת כמה שירצה
אנונימית
בסדר אז אני אומר בגלל זה לא ידעתי, כי שאלתי את זה מזמן שרציתי לחזור לבית הספר אחריי הצבא רק כדי לעשות בגרויות ואמרו לי שאני לא יוכל אבל כרגיל אם את רוצה במקום אחר בלי קשר לבית ספר יש מלא שאפשר להשלים בגרויות..
שואל השאלה:
מוזר, אני ממש מקווב שאם תרצה תוכל :)
המכונים האלה הם להשלמת הבגרויות, ואני רק רוצה לשפר, אז פחות רלוונטי לי :/
מוזר, אני ממש מקווב שאם תרצה תוכל :)
המכונים האלה הם להשלמת הבגרויות, ואני רק רוצה לשפר, אז פחות רלוונטי לי :/
אנונימית
:) אני מקווה גם בשבילך
ואפילו תשאלי את זה שוב זה נראה שהאפליקצייה ממש מתה חח
ואפילו תשאלי את זה שוב זה נראה שהאפליקצייה ממש מתה חח
שואל השאלה:
חחח שוקלת איזה סיוטט
חחח שוקלת איזה סיוטט
אנונימית
שואל השאלה:
נו אז שילכו לשאול ;(( א ל ו ה י ם
נו אז שילכו לשאול ;(( א ל ו ה י ם
אנונימית
חחח
רשום כאן שאפשר להרשם עד ה9.6
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני מאוהבת בך זה לא היה מעודכן אצלי!!! ליטרלי היה כתוב שההרשמה נסגרה במרץ חשבתי שאני אמות
אני מאוהבת בך זה לא היה מעודכן אצלי!!! ליטרלי היה כתוב שההרשמה נסגרה במרץ חשבתי שאני אמות
אנונימית
שואל השאלה:
טוב ביטול :(
אני לא יכולה להירשם לבחינה כי אני לא רשומה במשרד החינוך :( ההרשמה אכן נסגרה במרץ :(
טוב ביטול :(
אני לא יכולה להירשם לבחינה כי אני לא רשומה במשרד החינוך :( ההרשמה אכן נסגרה במרץ :(
אנונימית
סאד תיגשי בחורף
באותו הנושא: