17 תשובות
חחח את לא היחידה
גם אני לפעמים..
אבל רוב הפעמים זה"איכס למה שמישהו בכלל ירצה לגעת בי?"
אנונימית
לא,רק בנות זה ככה נראלי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אמרתי שאלה לבנות מה אתה מתערב
אנונימית
חד משמעית כן
שואל השאלה:
מה זאת אומרת למה שמישהו יגע בך אני בטוחה שאת מושלמתת
אנונימית
אח אני מאוהבת בך על הגישה הזאת
שואל השאלה:
אם אין אני לי מי יחמיא לי
אנונימית
מושלמת באמת משתדלת לאמץ את זה כל הזמן
לקח לי שנה להבין את המשפט הזה^^
אה לא שמתי לב שזו שאלה של בנות בכלל אופס
אנונימי
חחח ואי חשבתי אני היחידה
טוב לדעת שלא
אנונימית
כי אני קורה בריפרוף כזה מי שם לב
אנונימי
ואי לא
שואל השאלה:
בסדר סלחתי
אנונימית
כן כן כן