11 תשובות
היא דוחה, נשמע כאילו היא חיפשה לריב סתם ולהוריד לך.
תתעלמי ממנה, היא לא שווה את הדמעות שלך.
היא כלבה. אל תתיחסי אליה
התגובה שלך לגיטימית לגמרי, אל תדאגי.
את מהממת מבפנים ומבחוץ 3>
סתם ילדה מפגרת כנראה תתעלמי
תגידו מישהו הצליח להשיג פה בנות יפות?
אנונימי
הייתי אומרת לה לכי תעשי קקי
איזה רעה היא את ממש לא הגזמת
וגם אני בטוחה ב100% שאת ניראת מושלם
היא סתם חיפשה משהו להגיד לך כדי שתפסיקי אל תתייחסי לזה
שואל השאלה:
תודה לכולם פה גרמתם לי להרגיש יותר טוב❤
אנונימית
סליחה שהיא כל כך נוראית. תנסי לפתח אדישות לדברים האלה כי די ברור שהיא מטומטמת ולא עשית לה שום דבר.
קנאית מפגרת
תגובה לגיטימית
אבל פעם הבאה תצחקי לה בפרצוף ותעשי לה אצבע שלישית שלא תקבל את מה שרצתה
לא יצאת מוגזם בכלל תאמיני לי שגם היא הייתה בוכה בנוגע לזה וזה רק מוכיח שהיא הייתה מודעת לזה שהיא הגזימה מהעובדה שהיא יצאה מהכיתה.
לא משנה מה כזה דבר בחיים לא אומרים לבנאדם זה מוריד ביטחון לנצח.
ושתדעי שיצאת צודקת בויכוח הזה כמו מלכה.