9 תשובות
זה קרה לי ורק הדרדר משם
או שתגידי לה או שתנתקי קשר
ממליצה לך לעשות את זה כמה שיותר מהר
כן, אם היא לא עושנ עם זה משהו תתרחקי ממנה
כן
תדברי איתה על זהה
שואל השאלה:
אבל איך להגיד לה את זה? כי באמת שאנחנו חברות ממש טובות כבר שנים
אנונימית
אני לא יודעת אני עדיין תקועה במצב הזה וזה ככה כבר בערך חצי שנה
תגידי לה כמה שיותר מהר
דברי איתה אבל לפחות תבואי אליה בביטחון עם ראש מורם ופנים מול פנים גם עם היא תפגע בך לא להראות שפגעה בך מאמינה בך!
תלכי אליה ותגידי לה את זה אם לא איכפת לה והיא ממשיכה פשוט תנתקי קשר
דברי איתה על זה