8 תשובות
aerie, יקר אבל טוב
דלתא רק דלתא!
aerie של אמריקן איגל וכן, בעיקר הברלטים שלהם
פמינה/אפרודיטה אלה השניים הכי טובים אם יש לך חזה גדול יחסית. רק שם מוצאת מידות נורמליות וחזיות נוחות והן נשארות הרבה זמן.
יש גם בדלתא סבבה
יש גם בדלתא סבבה
ליה לונדון!!!
מהזבל. מה שנראה הכי טוב, לוקחת, שומרת, לובשת. ותאמיני לי, זה זול.
אנונימית
על מה המינוס? לא לכולנו יש כסף לקנות את החזיות הכי "סקסיות" יפות או תומכות. יש כאלו שמסתפקות במה שיש. לא כולנו יכולות להיות מפונקות ועם מאות שקלים בשלוף.
אנונימית
שואל השאלה:
איזה מינוס? הכל טוב
איזה מינוס? הכל טוב
באותו הנושא: