16 תשובות
הם מסוגלים אבל זה לא הופך את זה לבסדר וחוץ מזה, זה לא אמור לעניין אף אחד מה הם עושים וזה לא נכון לקחת להם זכויות
דיי כבר עם השאלות האלה דיי לנסות להגיע לחמות בכוח
אנונימית
מצטרף לשאלה , כל מילה בסלע
אנונימי
היא מסוגלת, אין צורך להכליל. בתור הומו אני אומר את זה. מה שכן מוזר לי זה שאנשים מפיצים שנאת חינם רק בגלל שאני הומו, אתה לא חייב לתמוך או לאהוב אבל אין סיבה לשנוא סתם ולקלל רק בגלל זה
כי כמו שאמרת הם להטב, יש להם קשיים ואחד מהם הוא חוסר ההבנה שלא כולם אוהבים אותם
זה קשה...
לכל אחד קשה לקבל את זה שלא תומכים בו...
לכולם.
אבל... זאת המציאות..
מה לעשות..
לא כל העולם מכבד קשישים.
לא כל העולם בעד לעזור לאימהות/אהבות שהם חד הוריים.
לא בעד לקבל את חולי הנפש
וכו
וכו
וכו.
לכולם קשה... אבל שוב, זאת המציאות.
מסכים עם מה שכתבו למעלה, זה שיש כאלה שמכירים בהם זה לא הופך את זה ללגיטימי
אנונימי
כי בעצם זה שאתה לא תומך בהם זה כאילו
אתה מתנגד להם
סליחה???
הקהילה הלהטבית סובלת כל יום מהומופוביה, שנאת חינם ובריונות...

אז אני חושב שהקהילה "מסוגלת להכיל" את זה שיש אנשים שלא תומכים בכך ששני בני אנוש שאוהבים אחד את השני יהיו ביחד
זה לא מפריע אם זה סתם אנשים שלא תומכים או לא מציקים, אבל זה כן קשה אם זה אנשים שתוקפים, מרביצים, מקללים ופוגעים (שלצערי זה קורה כל יום). סליחה באמת שזה מעצבן אותי שיש בעולם אנשים שפוגעים באנשים אחרים רק בגלל מי שהם. מה ההגיון בסתם לתקוף מישהו על הנטיה או המגדר שלו? מה אכפת לכם? כולה מה שמרגיש לבן אדם בנוח. אם כבר אז למה להומופובים (לא כולם אבל הרוב) כזה קשה להתאפק ושלא יהיה להם אכפת ממה שבן אדם במקום פ*קינג לתקוף אותו?
למה הקהילה היהודית לא יכולה להכיל את זה שיש אנשים שלא תומכים בה?
למה העדה המזרחית לא מסוגלת להכיל את זה שיש אנשים שלא תומכים בה?
למה הקהילה השחורה אינה מסוגלת להכיל את העובדה שיש אנשים שלא תומכים בה?

כי לא מכילים שוביניזם ודעות קדומות.
אנונימי
^אין על דעות קדומות
עדיף להיות פרי - מטיב( פרימטיבי)
מאשר מודרדרני להתדרדר
משחקי־המילים שלך אינם משעשעים במיוחד.
ולפי ההגדרה של דעה־קדומה זה נכנס תחת דעה קדומה.
אנונימי
שאלה לי אליך
אם אנשים בין מעליבים אותך ופוגעים בך רק בגלל הדרך חיים שלך,היית "מכיל" את זה ?
אני יכולה להגיד לך שהמורה שלי להלכה אמר שאנשים כמוני לא נורמלים ושהם מחלה,באותו הרגע ממש יצאתי אליו אבל רק בגלל שזה מאוד פגע בי.
כי אין שום סיבה שתהיה להםן סבלנות לזה. אף אחד לא ביקש מהם להשתתף במצעד הגאווה, להיות להט''ב, לעשות שום דבר, הבקשה הבסיסית היא שיאפשרו למי ששלהט''ב להיות להט''ב בחיים של עצמם. היו הרבה דברים שאמרו שזה ככל הנראה לא ישתנה לעולם ואז זה השתנה, וגם אם זה לא ישתנה, יש את הזכות לנסות לשנות את זה.
כי אתה מאמין שלא מגיעות לי זכויות שוות. למה שאני אכיל אותך?