תשובה אחת
תשמעי את הולכת לקבן ומדברת איתו, הוא מחליט אם להפנות אותך לפסיכיאטר או לא, ואם הוא מחליט שכן, הוא ממליץ לו על משהו. אם הוא חושב שאת צריכה פטור אז ימליץ על שחרור, אם לא אז ימליץ על משהו אחר, הקלות כלשהן. הזמן המתנה בין הקבן לפסיכיאטר משתנה ממקום למקום אצלי זה היה שלושה ימים הפרש בין הקבן לפסיכיאטר, אבל זה יכול להיות גם חודש. כשאת הולכת לפסיכיאטר, אם הוא אומר שישחרר אותך אז בעקרון זה סופי כי הפסיכיאטר קובע מה את צריכה. ואחרי זה את צריכה פשוט לחכות לועדה רפואית כדי שזה יהיה רשמי. אני חיכיתי מהפסיכיאטר לועדה כמה ימים (פחות משבוע לדעתי). מקווה שעזרתי.
אנונימית
באותו הנושא: