46 תשובות
טייץ הם אוהבים
את בת^
אנונימית
לרוב אנחנו לא שמים לב מה אנשים אחרים לובשים, או שזה רק אני
ג'ינס קצר
גם את בת תתמודדי
שואל השאלה:
ביקשתי רק מבנים לענות
תודה
אנונימית
צנוע
נכון ובגלל זה לא עניתי^^^
אנונימית
חצאית
ג'ינס קצר
שואל השאלה:
בנות די להידחף
אנונימית
אני יהודי - אז יוצא רק עם יהודיות (שכאמור, לבושות בלבוש צנוע).
לפני שהייתי יהודי, טייטס.
אנונימי
אנונימי
מה הקשר?..
אנונימית
?
אנונימי
שואל השאלה:
לא כל יהודיה מתלבשת צנוע... תשובה קצת מוזרה
אנונימית
טייץ קל
מי שמתלבשת בלבוש לא צנוע - לא יהודייה.
אנונימי
מי שמתלבשת בלבוש לא צנוע לא הולכת בדרך השם, לא לא יהודייה, לא מוותרים על יהודי .^
אז היא לא יהודייה -
אנונימי
טייץ נו.
שואל השאלה:
איזה שטויות אנונימי
יש מצב גדול שאתה סתם מטריל
אנונימית
?
הבהרתי עובדות מוצקות - בפשטות, את מוזמנת להתייחס לטענה(ולהציג את השגותייך, במדה ואכן קיימות מאלו).
אנונימי
יהודי - מישהו שאמא שלו יהודייה או עבר גיור, זה ההלכה אמרה לא אני
כן, אבל את יוצאת מנק. הנחה שאמהּ יהודייה
ב. באותה הלכה רשום, שמחובתה להתלבש בצניעות - היא לא רואה את הגדרת ההלכה כמחייבת, כך שאין לה לטעון ליהדותה.
אנונימי
ואיזה עובדה בידיוק הבהרת? שמי שלא מתלבשת צנוע לא יהודייה?
יהודי נשאר יהודי אפילו אם הוא ממיר את דתו אז תהיה בטוח שמישהי שלא מתלבשת צנוע עדיין יהודייה.

ולא מבינה מה הכוונה בזה שאני יוצאת מנקודת הנחה שאמה יהודייה? אני מדברת על זה שכתבת מי שלא מתלבשת צנוע לא יהודייה
כן.
יהדות היא דת - אם לא מקיימת את מצוות הדת - היא לא חלק מהדת(אם אין לי חור באנלוגיה).
שוב, זוהי הגדרת ההלכה, שנתנה ב'מעמד הר סיני' - היא(ככל הנראה) מכחישה את המעמד הנ"ל (כך שלטענתה, שלא התרחש מעמד כנ"ל - פשוט שרגלי אבותיה לא עמדו בו וע"כ היא לא יהודייה) לא רואה את ההלכה כמחייבת בנושא הצניעות - ולא יכולה לטעון שהיא מחייבת בנושא שייכותה ליהדות.
אנונימי
היא לא רואה עצמה כחלק מהיהדות, הפרישה עצמה - למה את כ"כ מתאמצת להתייחס אלייה כאל יהודייה?
אנונימי
^again, לפי הגדרת ההלכה - הגדרה שכאמור, היא לא רואה בה כלל ערך.
אנונימי
כי לא אומרים למישהו שהוא לא יהודי כי הוא לא מקיים מצווה כלשהי.
אני בטוחה שאם אחפש אמצא בהרבה מאוד אנשים וגם בחורי ישיבות דברים שהם לא מקיימים אז זה אומר שהם לא יהודים?
אם ככה נבדוק יהדות נאבד הרבה יהודים.
מאמינה בזה שצריך לקרב אנשים וזאת לא הדרך.
שואל השאלה:
וואי איזה חפירות כולה שאלה פשוטה וקלילה אנונימי אכלת תראש עם החארטות שלך פרוש לדוקים ושחרר אותנו
אנונימית
^^האמת שכן - "השבת ועבודת כוכבים ומזלות כל אחת משתיהן שקולה כנגד שאר כל מצות התורה. והשבת היא האות שבין הקב"ה ובינינו לעולם. לפיכך כל העובר על שאר המצות הרי הוא בכלל רשעי ישראל. אבל המחלל שבת בפרהסיא הרי הוא כעובד עבודת כוכבים ומזלות ושניהם כעובדי כוכבים ומזלות לכל דבריהם לפיכך משבח הנביא ואומר אשרי אנוש יעשה זאת ובן אדם יחזיק בה שומר שבת מחללו וגו'. וכל השומר את השבת כהלכתה ומכבדה ומענגה כפי כחו כבר מפורש בקבלה שכרו בעולם הזה יתר על השכר הצפון לעולם הבא. שנאמר אז תתענג על ה' והרכבתיך על במותי ארץ והאכלתיך נחלת יעקב אביך כי פי ה' דבר." (שבת ל טו) בנוגע לשבת.
כן, אבל יש הבדל בין אדם שמכיר במחויבותו להלכה, ומשתדל לפעול בהתאם - לבין אדם שכופר בתורה..
אנונימי
פורש מייד; היו לי מספר עיכובים - נדרשתי להבהיר את הגדרת היהודים.
אנונימי
אז אתה אומר שאם אלך לרב ואשאל אותו אם אני, מאמינה באלוקים באמונה שלמה ושומרת שבת אבל לא מתלבשת בצניעות יהודיה על פי ההלכה הוא יענה לי שלא?
הוא יישאל מהי הסבה שאת לא מתלבשת בצניעות.
אנונימי
בקיצור דבר כזה לא שמעתי.
אבל ביום שני אשאל ואעדכן מה ענו לי
תלוי על מי ואיך זה משתלב
לדעתי טייץ נראה לא משהו אבל מה שאת צריכה להבין זה שלאף אחד לא אכפת מה כולם עושים, כולם מתרכזים בעצמם כי הם חושבים שלאחרים אכפת מהמעשים שלהם או מאיך שהם נראים וככה יוצא שלא משנה מה תלבשי כי אין מישהו שאכפת לו מזה. תשתמשי באישיות שלך במקום ותלבשו מה שנוח לך ושאת מרגישה טוב איתו, שגורם לך להרגיש טוב.
מכנסיים ארוכים רגילים למה להסתבך
אנונימי
ג'ינס ארוך
זה משתנה וממש תלוי ג'ינס זה יותר קלאסי כמו ליום יום מסיבות אירועים טייץ זה יותר ספורטיבי מכון או הליכות טיולים
שניהם יפים לכל אחד יש פלוסים משלו
אנונימי
לשואלת השאלה:
שאלת מה מושך יותר בחורה עם טייץ או עם ג'ינס קצר.
אני לא יודעת אם זה המקרה, אבל גם לסביות יכולות לענות כי גם הן נמשכות לנשים.
חוץ מזה, מה זה עניינך? אולי היא ענתה כי היא שמעה ידיד שלה אומר את זה פעם?
בחורה שמתלבשת איך שהיא אוהבת.
אל תתלבשי איך שבנים אוהבים תתלבשי איך שאת אוהבת
גם וגם גם אם טייץ ארוך או ג'ינס ארוך אבל הקצר עוד יותר אני מניח
מחזקת את אנונימי - בושה, הולכות חשוף ועוד קוראות לעצמן 'יהודיות'.
ירושלמי סנהדרין פרק י', הלכה ב':
אמר לו בלעם לבלק: אלוהיהם של אלה שונא זימה הוא. העמידו בנותיכם בזימה ואתם שולטים בהם. אמר לו: וכי משמע לי אנון? (= וכי ישמעו לי אנשי מואב להפקיר בנותיהם?) אמר לו: אוקים בנתך קומי ואינון חמי ושמעין לך (אתה תתחיל מקודם להפקיר בתך והם יראו ויעשו כמוך). הדא הוא דכתיב (כ"ה, ט"ו) "ראש אומות בית אב במדין הוא".
סנהדרין ק"ו א:ח'
אמר להם בלעם: אלוהיהם של אלה שונא זימה הוא, והם (ישראל) מתאווים לכלי פשתן. בוא ואשיאך עצה: עשה להם קלעים (רש"י: אהלים של קלעים, כמו שעושים בשווקים)... והושב בהן זונות וימכרו להם כלי פשתן... וכשישראל אוכלין ושותין ושמחין ויוצאים לטייל בשוק, אומרת לו...: הרי אתה כבן בית, שב, ברור לעצמך! וצרצורי של יין עמוני (רש"י: נאדות יין) מונח אצלה. אמרה לו: רצונך שתשתה כוס יין? כיוון ששתה, בער בו (רש"י: שהיה משתכר ובוער בו יצר הרע) אמר לה: השמעי לי. הוציאה יראתה (אליל שלה) מתוך חיקה. אמרה לו: עבוד לזה. אמר לה: הלא יהודי אני! אמרה לו: מה איכפת לך... ולא עוד אלא שאיני מניחה אותך, עד שתכפור בתורת משה רבך! וזהו שנאמר (הושע ט') "המה באו בעל פעור וינזרו לבשת ויהיו שקוצים כאהבם"!
אנונימית