5 תשובות
מערכות מידע
תנסי ללכת על רפואה
אז אם את לא רוצה אחות לדעתי לא כדאי לקחת סיכונים, כי לימודי רפואה זה לא דבר פשוט והרבה נושרים
שואל השאלה:
אני לא מתקבלת לתוכנית הרגילה ניסיתי
אני לא מתקבלת לתוכנית הרגילה ניסיתי
אנונימית
את לא רוצה להיות אחות? אז אל תלכי לסיעוד, תלכי לרפואה מלחתחילה.
באותו הנושא: